Vă scutim de grijile legate de salarizare

Suntem gata de a ne ocupa integral de calculele salariale. Astfel economisiţi costuri şi puteţi fi siguri că statele de plată sunt prelucrate la timp, la un nivel de calitate ridicat şi fără erori. Putem calcula salariile, de exemplu, pentru 20, dar, şi pentru 6.000 de angajaţi. Întregul proces începe cu colectarea datelor necesare şi se termină cu distribuirea fluturaşilor de plată în formă electronică şi a banilor în conturile angajaţilor. Nu trebuie să vă faceţi griji pentru aproape niciun aspect.

Avantajele oferite de externalizarea activităţii de salarizare prin Elanor

  • Abordare individuală şi profesională şi servicii de calitate, în conformitate cu tendinţele actuale
  • Transferul responsabilităţii pentru procesarea statelor de plată (inclusiv asigurare de răspundere profesională.)
  • Costuri de prelucrare transparente şi uşor verificabile, planificare mai uşoară şi managementul fluxului de numerar
  • Garantarea siguranţei personalului şi a datelor de salarizare
  • Reducerea propriilor costuri cu personalul

De ce să externalizaţi serviciile de salarizare către compania noastră?

  • Experienţă – deţinem experienţă în calcularea salariilor pentru clienţii noştri deja de 18 de ani, în Republica Cehă, dar şi în alte ţări din Europa Centrală şi de Est.
  • Capacitate profesională – Deţinem personal profesionist, care să aibă grijă de procesarea salariilor în timp util şi fără erori. Nu trebuie să rezolvaţi problema substituibilităţii contabililor pentru salarizare.
  • Suntem la curent cu modificările legislative – Monitorizăm în mod constant modificările din legislaţie şi garantăm corectitudinea prelucrării.
  • Reţea de filiale – Graţie colaborării noastre cu filiale de la nivel european, putem calcula salariile pentru angajaţi din diferite jurisdicţii fiscale.
  • Control – Aveţi posibilitatea de acces on-line la agenda dvs. personală şi puteţi urmări datele prelucrate.
  • Economisire – Veţi economisi timpul şi costurile de funcţionare a departamentului de salarizare.
  • Responsabilitate – Responsabilitatea pentru echipamentele hardware şi software care depind de noi. Ne vom asuma responsabilitatea pentru rezultate şi pentru comunicarea cu organizaţiile de stat şi bănci.

Ce putem oferi în cadrul externalizării serviciilor de salarizare?

  • Înregistrările de salarizare şi gestionarea datelor salariale – Asigurăm managementul datelor de salarizare de bază pentru angajaţi, introducem alte date variabile în sistem, ţinem evidenţa absenţelor raportate şi alte evidenţe necesare pentru calculul salariilor şi asigurăm întocmirea documentelor de salarizare pentru angajaţi în conformitate cu legislaţia locală.
  • Consultanţă şi consiliere – Comunicăm cu clientul pe tema problemelor salariale prin propriul portal de soluţii ESP sau utilizăm o altă interfaţă convenită pentru sprijin. Oferim ajutor cu auditurile externe şi inspecţiile derulate de către autorităţile locale şi furnizăm informaţii de bază cu privire la legislaţia salarizării.
  • Asigurăm calculul şi prelucrarea salariilor – Verificăm şi pregătim datele de salarizare, inclusiv copii de rezervă. Procesăm conturile finale şi efectuăm calcule de salarizare şi salariale. Procesăm, de asemenea, rezultatele anuale, trimestriale şi lunare.
  • Servicii în continuarea prelucrării salariilor – Prelucrăm rezultatele pentru contabilitate. Generăm şi distribuim fluturaşii de plată în format PDF electronic, care este protejat prin parolă. Oferim rezultatele calculelor de salarizare şi rapoarte în conformitate cu legislaţia locală.
  • Comunicarea cu terţe părţi – Creăm ieşiri pentru efectuarea plăţilor obligatorii. În numele dvs., furnizăm şi prezentăm rapoarte obligatorii organismelor statutare, cărora le oferim, de asemenea, feedback la întrebări. De asemenea, comunicăm cu terţe părţi în sfera privată, cum ar fi fondurile de pensii sau societăţile de asigurare de viaţă.
  • Administrarea şi întreţinerea aplicaţiilor de salarizare – Menţinem setările aplicaţiei în conformitate cu legislaţia locală