Portal pentru managementul comunicării şi serviciilor

Elanor Service Portal (ESP) este un instrument de comunicare on-line între noi şi clienţi, care a înlocuit modul învechit de depunere a cererilor prin e-mail. Acest portal are o funcţie de asistenţă, reprezentând un suport pentru clienţii noştri. În acelaşi timp, în special în cadrul externalizării serviciilor de salarizare, ESP serveşte pentru transferul reciproc de date şi este un ghid pentru întregul proces de salarizare. Sistemul nostru a fost folosit de către clienţii noştri deja din faza de punere în aplicare, astfel oferind clienţilor noştri un mediu de comunicare unificat chiar de la începutul colaborării.

Avantajele portalului web ESP pentru comunicarea client – furnizor:

  • Disponibilitate de oriunde, 24/7
  • Nivel ridicat de siguranţă
  • Organizare clară a prezentării, previzualizarea istoricului – cererile şi solicitările sunt transmise prin intermediul biletelor, toată comunicarea către biletele individuale este în ordine cronologică
  • Uşurinţă în utilizare – posibilitatea de a filtra, căuta şi exporta bilete
  • Posibilitatea de previzualizare pentru întreaga companie sau concern
  • Afişarea parametrilor SLA pentru fiecare bilet (în conformitate cu acordul contractual)
  • Posibilitatea raportării personalizate
  • Uniformitate, complexitate – distribuirea sigură a noilor versiuni ale produselor noastre se face prin intermediul ESP
  • ESP asigură nu doar asistenţa (helpdesk) şi transferul de date, fiind, de asemenea, un mijloc de a comanda cursuri de formare şi consultări

Avantajele sistemului ESP pentru clienţii care utilizează serviciile de externalizare:

  • Transferarea şi primirea datelor şi rezultatelor într-un mediu unificat
  • Fluxul de lucru simplu pas cu pas asigură respectarea procedurii corecte şi transferul de date fără probleme