Valoarea de bază a activităţii Elanor este calitatea produselor oferite, evaluată de clienţii mulţumiţi, care în mod constant revin la noi. Politica noastră de calitate devine astfel o parte importantă a strategiei noastre corporative.

  1. Calitatea superioară este strategia noastră de afaceri de succes pe piaţa mondială. Livrările de proiecte, sisteme şi servicii trebuie să fie îndeplinite la nivelul de calitate propus, la termenele şi conform cu preţurile convenite, cu garanţia respectării legislaţiei relevante, pentru punerea în aplicare în condiţii de siguranţă şi fără impact negativ asupra mediului.
  2. Dorim să fim un furnizor de încredere şi căutat în domeniul sistemelor informatice pentru managementul resurselor umane (RU) şi servicii de outsourcing în domeniul de salarizare şi resurse umane.
  3. Indicatorul de calitate al produselor noastre este o mare satisfacţie şi pe termen lung a clientului. Pentru a realiza acest lucru ne străduim în mod constant să oferim excelenţă în toate activităţile noastre.
    Considerăm că organizarea flexibilă bazată pe competenţă profesională, responsabilitatea şi competenţa angajaţilor de la toate nivelurile fiind partea esenţială a competitivităţii noastre constante.
  4. Considerăm că resursele umane sunt cel mai important factor pentru atingerea obiectivelor în domeniul satisfacerii nevoilor şi dorinţelor clienţilor. Client mulţumit = angajat mulţumit şi vice-versa.
  5. Punem aceleaşi cerinţe privind compania noastră şi furnizorii noştri, societăţi care au cooperat şi partenerii de afaceri. Lucrăm numai cu furnizorii care îndeplinesc standardele Elanor.
  6. Considerăm că un sistem sofisticat şi funcţional de management al companiei este elementul de bază pe termen lung şi satisfacerea constantă a nevoilor pieţei, clienţilor şi tuturor partenerilor.
  7. Ne concentrăm investiţiile pe infrastructura tehnologică, educaţie şi mediu de lucru pentru a realiza o competenţă versatilă şi pentru a spori calitatea proceselor, a sistemelor noastre de management, produselor şi serviciilor.
  8. Scopul nostru este de a creşte în mod constant performanţa procesului de afaceri. Consolidăm îmbunătăţirea continuă a produselor, proceselor şi a sistemului de management.
  9. Considerăm că propriile noastre modificări, ca răspuns la evoluţia constantă şi nevoile în schimbare ale pieţei globale, sunt baza unei afaceri de succes pe termen lung.